Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.06.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
EB
1. vydání
Olomouc : Univerzita Palackého v Olomouci, 2020
195 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 
   Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-244-5882-3 (brožováno)
ISBN 978-80-244-5883-0 (online ; pdf)
Nad názvem: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta, Ústav speciálněpedagogických studií
Terminologický slovník
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
České a anglické resumé
001643964
1 Úvod a výzkumná východiska 7 // 1.1 Kontexty a společná východiska dotčeného logopedického výzkumu a jeho potenciální limity // 1.2 Cíle odborné publikace v kontextu stanovených výzkumných předpokladů 12 // 2 Srovnání rychlosti a variability průtoku savičkami používanými aktuálně na území ČR u hospitalizovaných předčasně narozených kojenců 16 // 2.1 Uvedení do problematiky 16 // 2.1.1 Vliv rychlosti průtoku tekutiny savičkou na bezpečnost polykání 17 // 2.1.2 Výzkumy věnované rychlosti průtoku savičkou 20 // 2.2 Metodologie a realizace výzkumu 21 // 2.2.1 Výzkumné cíle 21 // 2.2.2 Popis výzkumného souboru a metod 22 // 2.2.3 Analýza výzkumných dat 24 // 2.2.4 Implikace pro praxi 27 // 2.3 Diskuse a závěry 28 // 3 Frekvence výskytu přetrvávajících primárních reflexů u dětí s narušenou komunikační schopností 30 // 3.1 Uvedení do problematiky 30 // 3.1.1 Primární reflexy a jejich význam ve vývoji dítěte 30 // 3.1.2 Deskripce projevů přetrvávajících primárních reflexů sledovaných v dílčím výzkumu 32 // 3.2 Metodologie a realizace výzkumu 35 // 3.2.1 Výzkumné cíle 35 // 3.2.2 Popis výzkumného souboru a metod 35 // 3.2.3 Analýza výzkumných dat 36 // 3.3 Diskuse a závěry 43 // 4 Význam nazální respirace v logopedické péči se zaměřením na prevenci negativních důsledků preferovaného orálního způsobu dýchání 46 // 4.1 Uvedení do problematiky 46 // 4.1.1 Negativní důsledky dlouhodobě preferovaného orálního způsobu dýchání 46 // 4.1.2 Osvěta a poznatelnost adekvátní nazální respirace v okolí dítěte 49 // 4.2 Metodologie a realizace výzkumu 50 // 4.2.1 Výzkumné cíle 50 // 4.2.2 Hypotézy 51 // 4.2.3 Popis výzkumného souboru a metod 53 // 4.2.4 Průběh výzkumného šetření 53 // 4.2.5 Analýza výzkumných dat 54 //
4.2.6 Analýza dílčích výsledků 66 // 4.3 Diskuse a závěry 69 // 5 Výzkum faktorů přispívajících ke vzniku poruch hlasu u středoškolských učitelů 71 // 5.1 Uvedení do problematiky 71 // 5.1.1 Poruchy hlasu u učitelů 71 // 5.1.2 Příčiny poruch hlasu u učitelů 72 // 5.1.3 Symptomy poruch hlasu 73 // 5.1.4 Prevence poruch hlasu 74 // 5.1.5 Case conceptualization - konceptualizace případu 74 // 5.2 Metodologie a realizace výzkumu 76 // 5.2.1 Popis vybraných metod 77 // 5.2.2 Výsledky výzkumného šetření 77 // 5.3 Diskuse a závěry 77 // 6 Ověřování orientačního vyšetření kognitivních funkcí u osob s Parkinsonovou chorobou z pohledu logopeda 80 // 6.1 Uvedení do problematiky 80 // 6.2 Metodologie a realizace výzkumu 81 // 6.2.1 Motorické deficity u Parkinsonovy nemoci z pohledu logopeda 81 // 6.2.2 Deficity kognitivních funkcí u Parkinsonovy nemoci 82 // 6.2.3 Neuropsychiatrické příznaky u Parkinsonovy nemoci 86 // 6.2.4 Screeningové testy kognitivních funkcí a Parkinsonova nemoc 88 // 6.3 Diskuse a závěry 89 // 7 Porozumění mluvené řeči u osob s vybranými poruchami komunikace: preliminární studie 91 // 7.1 Uvedení do problematiky 91 // 7.2 Metodologie a realizace výzkumu 94 // 7.2.1 Výzkumné cíle 94 // 7.2.2 Hypotézy 94 // 7.2.3 Aplikovaná metodika 94 // 7.2.4 Analýza výzkumných dat 96 // 7.3 Diskuse a závěry // 8 Hodnocení srozumitelnosti řeči prostřednictvím // Ĺ kály hodnotící srozumitelnost řeči v kontextu 106 // 8.1 Uvedení do problematiky 106 // 8.1.1 Hodnocení srozumitelnosti řeči 106 // 8.1.2 Normativní údaje srozumitelnosti řeči 109 // 8.1.3 Intelligibility in Context Scale (ICS) a její adaptace 109 // 8.2 Metodologie a realizace výzkumu 111 // 8.2.1 Výzkumné cíle 111 // 8.2.2 Hypotézy 111 // 8.2.3 Aplikovaná metodika 112 // 8.2.4 Průběh testování 113 //
8.2.5 Analýza výzkumných dat 115 // 8.2.6 Limity výzkumu 118 // 8.3 Diskuse a závěry 119 // 9 Vliv vlastností slov na čtení osob s dyslexií a bez dyslexie v českém jazykovém prostředí 122 // 9.1 Uvedení do problematiky 122 // 9.1.1 Frekvence slova 123 // 9.1.2 Délka slova 124 // 9.1.3 Rozsah ortografické podobnosti (sousedství) 124 // 9.1.4 Vliv vlastností na čtení osob s dyslexií 126 // 9.2 Metodologie a realizace výzkumu 127 // 9.2.1 Popis výzkumných metod a jejich aplikace 127 // 9.2.2 Výsledky testování 129 // 9.3 Diskuse a závěry 133 // 10 Závěry a přínos do oblasti základního a aplikovaného výzkumu 136 // Shrnutí 142 // Summary 144 // Slovníček pojmů 146 // Seznam tabulek 151 // Seznam grafů 154 // Seznam použité literatury 155 // Seznam příloh 178 // Jmenný rejstřík 186 // Věcný rejstřík 188 // Profily autora a spoluautorů 191
(OCoLC)1263283748
cnb003312373

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC