Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 09.10.2021. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Vydání první
V Praze : Vysoká škola ekonomická, nakladatelství Oeconomica, 2018
114 stran : ilustrace ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-245-2268-5 (brožováno)
Vysokoškolská skripta
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta financí a účetnictví
Obsahuje bibliografie
001643975
Úvod 5 // 1 Vysokoškolský učitel - jeho prestiž ve společnosti, motivovanost // a společenská role 6 // 1.1 Zrod profese vysokoškolského učitele - středověké univerzity 6 // 1.2 Vznik středověkých univerzit (medieval university) 6 // 1.3 Vznik středověkých univerzit (medieval university) 9 // 1.4 Role vysokoškolského učitele kdysi a nyní 13 // 1.5 Požadavky na vysokoškolského učitele 14 // 2 Psychologické aspekty osobnosti vysokoškolského učitele 20 // 2.1 Struktura psychiky z pohledu psychologie osobnosti 20 // 2.2 Rysy osobnosti vysokoškolského učitele 21 // 2.3 Profesní kompetence učitele 22 // 2.4 Motivace učitele 25 // 2.5 Psychohygiena v profesi učitele 26 // 3 Didaktické aspekty vysokoškolského vzdělávání 29 // 3.1 Didaktické zásady ve vysokoškolském vzdělávání 29 // 3.2 Didaktický systém ve vysokoškolském vzdělávání 33 // 3.3 Didaktická analýza ve vysokoškolském vzdělávání 34 // 3.4 Organizační formy výuky na vysoké škole 35 // 3.5 Systémy řízení kvality a evaluační procesy ve vzdělávání 39 // 4 Edukační cíle, vyučovací metody a moderní koncepce ve vysokoškolském vzdělávání 42 // 4.1 Specifikace a členění edukačních cílů 42 // 4.2 Vybraná klasifikace vyučovacích metod pro výuku ekonomických předmětů 47 // 4.3 Vybrané moderní koncepce vzdělávání 49 // 5 Využití příkladů ve výuce 62 // 5.1 Význam a zásady práce s příklady 62 // 5.2 Využití příkladů na přednášce 6j // 5.3 Využití příkladů na cvičeních 67 // 5.4 Gradace náročnosti po stránce obsahové 68 // 5.5 Gradace náročnosti po stránce formy zadání 68 // 5.6 Gradace náročnosti po stránce formy řešení 68 // 5.7 Závěrečné shrnutí pravidel pro práci s příklady 70 //
6 Aplikace vybraných metod modelu E-U-R pro rozvoj kritického myšlení 72 // 6.1 Model učení a myšlení E-U-R a jeho význam pro výuku 72 // 6.2 Aplikace metody případové studie a rozvoj kognitivních úrovní 76 // 7 Metody zážitkového učení 97 // 7.1 Didaktické ekonomické hry 97 // 7.2 Inscenační metody 101 // 7.3 Možnosti jejich využití ve výuce 102 // 8 Aktivizující metody rozvíjející argumentační dovednosti studentů 106 // 8.1 Vybrané aktivizující metody 106 // 8.2 Praktická aplikace zvolených metod 110 // 8.3 Závěr 113
(OCoLC)1051233082
cnb003004190

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC