Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:6x 
BK
Příručka
Praha : Česká školní inspekce, [2021]
71 stran : barevné ilustrace ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-88087-55-7 (brožováno)
Obsahuje bibliografii na stranách 61-62
001650435
1 Zaměření 8 // 2 Co je náročné chování? 10 // 3 Příčiny náročného chování 12 // 3.1 Příčiny spojené se školou 12 // 3.1.1 Příčiny spojené s osvojováním učiva 12 // 3.1.2 Příčiny spojené se vztahy 13 // 3.2 Příčiny související s rodinným prostředím 13 // 3.2.1 Náročné rodinné situace 13 // 3.2.2 Příčiny spojené s přístupem rodičů K výchově 13 // 3.2.3 Příčiny spojené s podmínkami, ve kterých rodina žije 13 // 3.3 Příčiny v prostředí mimo rodinu a školu 14 // 3.4 Příčiny spojené s individuálními dispozicemi žáka 14 // 4 Základní potřeby dětí a důsledky jejich nenaplňování v rodinném a školním prostředí 16 // 5 Náročné chování a naplňování základních potřeb 18 // 5.1 Stres jako spouštěč náročného chování 18 // 5.1.1 Stav aktivace stresové reakce 19 // 5.1.2 Podpora seberegulace dětí 21 // 5.2 Pozitivní podpora chování ve škole zaměřená na naplňování potřeb a funkcí chování - PBIS 30 // 5.2.1 Úroveň 1 - prevence 30 // 5.2.2 Úroveň 2 - zvýšená podpora 34 // 5.2.3 Úroveň 3 - intenzivní podpora 34 // 5.2.4 Příklad postupu funkční analýzy chování (FACH) a obsah individuálního výchovného plánu vycházejícího z FACH 35 // 5.3 Deficity v socio-emočních dovednostech 39 // 6 Jak postupovat v kontaktu s rozrušeným dítětem? 42 // 7 Co není v podpoře žáků s náročným chováním efektivní? 46 // 8 Depistáž ohrožených dětí 48 // 8.1 Žáci zrcadlem vyučujících 52 // Příloha 1 - externí partneři školy 54 // Příloha 2 - individuální výchovný plán - vzor 58 // Příloha 3 - odkazy 61 // Příloha 4 - legislativa 63

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC