Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.07.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
První vydání
Praha : Grada, 2018
232 stran ; 24 cm

objednat
ISBN 978-80-247-3084-4 (vázáno)
Obsahuje bibliografii na stranách 231-232 a bibliografické odkazy
001650500
Předmluva 7 // Řekli o knize 9 // O autorce 13 // Věnování 15 // Úvod // Příběh jednoho konce a jednoho začátku 17 // Proč jsem napsala tuto knihu 20 // O čem tato kniha bude a o čem nebude 21 // Jak vytěžit z knihy co nejvíce 23 // Část I // PROČ OSOBNÍ BRANDING? // 1. Co je osobní branding a co není 27 // 1.1 Image, dobré jméno, reputace, osobní značka - co to všechno znamená? 29 // 1.2 Jak zabezpečit autenticitu své osobní značky 32 // 1.3 Co osobní branding zásadně není 34 // 2. Proč osobní branding? Co nás čeká a nemine aneb budoucí trendy na českém trhu práce 39 // 2.1 Profil české ekonomiky/40 // 2.2 Automatizace, robotizace a proměna pracovních pozic/41 // 2.3 Umělá inteligence 42 // 2.4 Vyšší konkurence pro české manažery/42 // 2.5 Nutnost redefinice systému vzdělávání 44 // 2.6 Emoční inteligence a proměna firemních kultur/46 // 2.7 Flexibilita, mobilita, diverzita: proměna kompetencí českých manažerů /46 // 2.8 Různé generace na pracovišti -výzva v každé firmě 47 // 2.9 Trendy budoucnosti a budování osobní značky 48 // 3. Co nám dává osobní branding /53 // 3.1 Prevence ztrát a řízení rizik 56 // 3.2 Kariérní růst 57 // 3.3 Co dalšího nám dává silná osobní značka 58 // Část II // NA ČEM STAVĚT AUTENTICKOU OSOBNÍ ZNAČKU // 4. Jste bohatší, než si myslíte. Základní kameny budování osobních značek // 4.1 Poslání a osobní mise 67 // 4.2 // 4.3 Hodnoty // 4.4 Nadání 70 // 4.5 Koníčky včetně dobrovolnictví 71 // 4.6 Silné i slabé stránky 72 // 4.7 Vzdělání a znalosti 74 // 4.8 Dovednosti,zkušenosti a pracovní úspěchy 75 // 4.9 Osobnost a úroveň její zralosti 76 // 4.10 Další unikátní aspekty osobní značky 77 // 4.11 Archetypy osobnosti podle Carla Junga 80 // 4.12 Profily osobnosti podle enneagramu a budování osobní značky 84 //
5. Jak stručně, výstižně a pro každého vyjádřit to, kým jste // 5.1 Osobní elevator pitch 89 // 5.2 Jedinečná konkurenční výhoda 93 // 6. Cílové skupiny 99 // 6.1 Interní komunikace 100 // 6.2 Externí komunikace: další zájmové skupiny 102 // 7. Osobní strategie komunikace: krátkodobé a dlouhodobé cíle osobní značky 105 // 7.1 Potřeby 105 // 7.2 Cíle 108 // 8. Jak víte, že jste úspěšní? Klíčové indikátory výkonnosti osobních značek // 8.1 Interní indikátory úspěchu 113 // 8.2 Externí indikátory úspěchu 114 // Část III // BUDOVÁNÍ A OCHRANA OSOBNÍ ZNAČKY - KONKRÉTNÍ KROKY // 9. Emoční inteligence a osobní branding 121 // 9.1 Co je emoční inteligence a jak souvisí s budováním osobní značky 12 // 9.2 Sebeuvědomění a sebeovládání 124 // 9.3 Empatie 124 // 9.4 Další sociální kompetence vědomé osobní značky 125 // 10. Řeč těla, práce s hlasem a péče o vzhled 127 // 10.1 Řeč těla 127 // 10.2 Práce s hlasem 128 // 10.3 Péče o vzhled 129 // 11. Interní komunikace - intranet a další firemní komunikační nástroje // 12. E-maily a osobní branding 135 // 12.1 Nejlepší e-maily 135 // 12.2 Design e-mailů 136 // 12.3 E-mailové podpisy 137 // 12.4 Zprávy v nepřítomnosti 137 // 12.5 E-maily a konflikty v komunikaci 138 // 13. Interní a externí networking 141 // 13.1 Proč je networking při budování osobní značky důležitý // 13.2 Druhy sítí 143 // 13.3 Jak se emočně motivovat k networkingu 145 // 13.4 Jak se připravit na networking 146 // 13.5 Běžné chyby při networkingu 146 // 13.6 Následné kroky po networkingu 147 // 13.7 Schůzky jako efektivní nástroj posílení vztahů // 14. Linked In a další sociální sítě 151 // 14.1 Linkedln 151 // 14.2 Facebook/ 156 // 14.3 Instagram 157 // 14.4 Twitter 157 // 14.5 YouTube a další možnosti sociální komunikace 158 //
15. Vizuální komunikace 159 // 15.1 Po rtfo li o fotog rafi í 159 // 15.2 Základy umění mluvit před kamerou /160 // 15.3 Videoprofily a videoprezentace 161 // 16. Další nástroje tvorby osobní značky: prezentace a vedení porad 165 // 16.1 Základy vedení úspěšných prezentací 165 // 16.2 Základy vedení porad 169 // 17. Ústní doporučení a síla osobních referencí /173 // 17.1 Jak si říct o osobní doporučení 173 // 17.2 Jak si říct o ústní doporučení 174 // 18. Kvalitní sebeprezentace: životopis, osobní prezentace a osobní dopisy // 18.1 Životopis jako nástroj osobního marketingu 177 // 18.2 Osobní značka na několika slidech 179 // 18.3 Osobní dopisy 79 // 19. Náročné konverzace: pohovory a kariérní růst // 19.1 Príprava na pohovor 182 // 19.2 Příprava na nepříjemné otázky 184 // 19.3 Chování během pohovoru // 19.4 Co dělat po skončení pohovoru 186 // 20. Role mediální komunikace v tvorbě osobní značky // 20.1 Mít co říct novinářům 189 // 20.2 Kultivace dlouhodobých vztahů s novináři // 20.3 Formáty mediální komunikace pro odborníky 1 71 // 20.4 Fotografování do médií 192 // 20.5 Příprava na mediální vystoupení 192 // 20.6 Autorizace a následující kroky po mediálním vystoupení // 21. Krizová komunikace a ochrana osobní značky 197 // 21.1 Krizová komunikace spojená s vaší pozicí 197 // 21.2 Krizová komunikace spojená s vaší osobou 198 // 21.3 Krizová komunikace na sociálních sítích 199 // 21.4 Právní ochrana vlastního jména 200 // 22. Jak na osobní branding, pokud... // 22.1 ...jste na začátku kariéry // 22.2 ... se chcete vrátit do práce po rodičovské 206 // 22.3 ... jste žena, která chce kariérně růst 210 // 22.4 ... se chcete prosadit v zahraničí 212 // 22.5 ... chcete podporovat značku svého zaměstnavatele //
22.6 ... jste vědec a potřebujete lépe komunikovat 217 // 22.7 ... pracujete ve státní správě 220 // 22.8 ...je vám přes padesát a chcete si užít zbytek kariéry 221 // 22.9 ... stojíte na začátku podnikání 224 // Závěrečné shrnutí // Poznámky // Literatura
(OCoLC)1085411881
cnb003047899

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC