Seznam obrázku a tabulek 8 // Úvodní slovo 9 // Nastartujte renesanci svého učitelského entuziasmu 10 // Nebojte se vlastních chyb 11 // Poděkování 12 // Předmluva (Dylan Wiliam) 13 // Úvod: Nepochopení responzivní výuky 16 // 1 Jak si můžeme naplánovat tematický celek, // když toho chceme žáky tolik naučit - a přitom máme tak málo času? 32 // 2 Jak si můžeme naplánovat hodinu, když toho chceme žáky // tolik naučit - a přitom máme tak málo času? 51 // 3 Jak můžeme žákům ukázat podobu úspěchu? 65 // 4 Jak poznáme, co se žáci v hodině naučili? 76 // 5 Jak poznáme, co si žáci myslí? 93 // 6 Jak můžeme všem žákům pomoci ke zlepšení? 114 // 7 Jak můžeme zařídit, aby to fungovalo i ve skutečnosti? 140 // Závěr 159 // Bibliografie // Rejstřík 169