|
.
|
|
3 (hodnocen1 x )
|
|
(3) Půjčeno:27x
|
|
BK
|
|
Příručka
|
|
|
|
|
|
Třetí revidované vydání
|
|
Praha : Čtení pomáhá : EDUkační LABoratoř, 2020
|
|
xxvi, 243 stran : ilustrace ; 26 cm
|
|
|
|
|
|
ISBN 978-80-906082-8-3 (brožováno)
|
|
|
|
|
|
|
|
angličtina
|
|
Obsahuje bibliografii na stranách 223-235, bibliografické odkazy a rejstřík
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
001650666
|
|
reflektivní dotazník ke strategii 4 ...160 // Osobní akční plán ...162 // Formulář pro postřehy kolegů ...163 // 7. kapitola // Strategie 5: Sebehodnocení ...165 // Přehled ...165 // Proč tuto strategii používat ...165 // Jak této strategii porozumět ...165 // Techniky ...168 // Rekapitulace ...192 // Reflektivní dotazník ke strategii 5 ...194 // Osobní akční plán ...196 // Formulář pro postřehy kolegů ...197 // Závěr ...199 // Techniky, které nyní pravidelně používám ...202 // Doprovodné materiály ...203 // Reflektivní dotazník ke strategii 1 ...203 // Reflektivní dotazník ke strategii 2 ...204 // Reflektivní dotazník ke strategii 3 ...206 // Reflektivní dotazník ke strategii 4 ...207 // Reflektivní dotazník ke strategii 5 ...209 // Osobní akční plán ...211 // Formulář pro postřehy kolegů ...212 // Anketa ...213 // Zpětná vazba žáka učiteli ...214 // Dotazník k výuce ...215 // Postřehy žáků k učení ...216 // Vzorový dopis rodičům ...217 // Sebehodnoticí podněty ...218 // Příloha ...221 // Seznam použité literatury ...223 // Rejstřík ...237
|
|
cnb003244854
|