Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 14.01.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(0.5) Půjčeno:1x 
BK
EB
1. vydání
Brno : Masarykova univerzita, 2020
221 stran : ilustrace (některé barevné), faksimile ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 
   Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-210-9636-3 (brožováno)
ISBN 978-80-210-9638-7 (online ; pdf)
Promedia ; svazek 1.
Obsahuje bibliografii na stranách 213-219 a rejstřík
Komplexní příručka krizové komunikace vysvětluje zásady efektivních a etických vztahů s veřejností při reputačních krizích i při mimořádných událostech. Ambicí knihy je pomoci organizacím, které se dostaly do potíží, a zároveň přispět ke kultivaci a profesionalizaci české komunikační praxe. Čas od času je nutné odvracet útok konkurence, vysvětlovat kontroverzní krok, objasňovat zveřejněné nepřesnosti, řešit havárii ve výrobním provozu nebo se vypořádat s následky živelní pohromy. Kniha popisuje nejčastější příčiny krizí a odhaluje základní principy i zásady krizové komunikace. Vysvětluje, jak krizové situace všeho druhu vnímají novináři a jaké jsou jejich pracovní postupy. Dále popisuje strategie a taktické varianty krizové komunikace a vhodné nástroje od tiskových zpráv po sociální sítě. Autorský tým složený z novinářů, komunikačních praktiků a oborových pedagogů usiloval o knihu fundovanou, ale zároveň přehlednou a užitečnou pro široké spektrum čtenářů: tiskové mluvčí, PR profesionály, komunální politiky, manažery, podnikatele, pracovníky vnějších vztahů a studenty..
Popsáno podle tištěné verze
001651067
1 Úvodem. Máme se bát komunikačních krizí? // 1.1 Hrozba, nebo výzva? Obojí! // 1.2 Nové technologie, nová bojiště // 2 Krize. Příčiny a modelové příklady // 2.1 Co je to krize? // 2.2 Komu hrozí komunikační krize? // 2.3 Příčiny krizí // 2.4 Modelové typy krizí // 2.4.1 Krize vyvolaná zásahem vyšší moci // 2.4.2 Krize jako důsledek útoku zvenčí // 2.4.3 Krize z nedbalosti // 2.4.4 Krize jako důsledek morálního selhání // 2.4.5 Krize plynoucí ze spotřebitelské nespokojenosti // 2.4.6 Paragrafová krize // 2.4.7 Produktová krize // 2.4.8 Krize z neřešených sporů // 2.4.9 Strukturální krize // 2.4.10 Krize vyvolané fámou // 3 Krizová komunikace // 3.1 Základní poselství krizové komunikace // 3.1.1 Transparentnost a pravdivost // 3.1.2 Akceschopnost a zodpovědnost // 3.2 Základní zásady krizové komunikace // 3.2.1 Srozumitelnost // 3.2.2 Konzistentnost // 3.2.3 Rychlost // 3.2.4 Aktivita // 3.2.5 Budování důvěry (empatie, zodpovědnost, vstřícnost) 73 // 3.3 Nejčastější chyby // 3.3.1 Nepřesné, nepřiměřené a neopatrné vyjadřování // 3.3.2 Lži, polopravdy, popírání očividného // 3.3.3 Arogance, sebestřednost // 3.3.4 Agresivita // 3.3.5 Další časté chyby // 4 Před krizí // 4.1 Prevence krizí // 4.2 Příprava na krize // 4.2.1 Mediální a manažerský trénink // 4.2.2 Krizový audit // 4.2.3 Krizový scénář // 4.2.4 Krizový plán // 4.2.5 Krizový tým // 4.2.6 Šéf v první linii? // 5 Komunikační strategie v krizi // 5.1 Situační teorie krizové komunikace // 5.1.1 Kde začít? // 5.1.2 Stejná pravidla pro všechny // 5.2 Jak z krize ven? Volba komunikační strategie // 5.3 Strategie popření // 5.4 Strategie částečného přijetí zodpovědnosti // 5.4.1 Uplatnění v praxi // 5.5 Strategie obnovení reputace // 5.5.1 Uplatnění v praxi //
5.6 Přehled nejčastěji užívaných strategií a taktických variant 114 // 5.7 Shrnutí // 6 Nástroje krizové komunikace // 6.1 Tisková zpráva // 6.2 Tisková konference // 6.3 Krizový web // 6.4 Krizová komunikace v sociálních sítích // 6.4.1 Mazat, či nemazat? // 6.4.2 Volte správný tón // 6.4.3 Netykejte! // 6.4.4 Typické situace a možné reakce // 6.4.5 Sociální sítě při mimořádných událostech // 6.5 Krizová inzerce // 7 Současná média v kontextu krizové komunikace // 7.1 Trendy a problémy // 7.1.1 Vzestup a problémy online žurnalistiky // 7.1.2 Využívání a vliv technologií // 7.1.3 Jak komunikovat s novináři // 7.1.4 Přístup k autorizaci // 7.2 Proč novináři rádi píšou o krizích // 7.2.1 Podoba žurnalistických materiálů // 7.3 Shrnutí // 8 Interní komunikace // 8.1 Prevence krizí z hlediska interní komunikace // 8.2 Informování interní veřejnosti // 8.3 Budování vztahů postavených na vzájemné důvěře // 8.4 Budování komunikačních kanálů // 9 Etika v krizové komunikaci // 9.1 Spin doctoring // 9.2 Astroturfing // 10 Závěr. Co si z knihy zapamatovat? 202 // Rejstřík // Literatura a prameny 213 // O autorech 220
(OCoLC)1230106685
(MiAaPQ)ECB6748266
cnb003243163

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC