Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 03.06.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:2x 
BK
EB
1. vydání
Praha : Grada Publishing, 2021
98 stran : ilustrace ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-271-1728-4 (brožováno)
ISBN 978-80-271-4604-8 (online ; pdf)
ISBN 978-80-271-4605-5 (online ; epub)
Obsahuje bibliografii na stranách 91-97, bibliografické odkazy a rejstřík
České a anglické resumé
001651679
Předmluva 7 // 1 Etika a morálka 8 // 1.1 Teoretické vymezení základních pojmů 8 // 1.2 Morální vztahy a morální činnost 9 // 1.3 Základní funkce morálky 9 // 2 Úvod do manažerské etiky 11 // 2.1 Subjektivní předpoklady pro výkon manažerské práce 11 // 2.2 Autorita manažera 13 // 2.3 Manažer ve zdravotnictví a ošetřovatelství 14 // 2.4 Moderní management v ošetřovatelství 14 // 2.5 Východiska manažerské etiky 16 // 3 Etický kodex manažera 22 // 4 Etické principy manažera v jednání s lidmi 25 // 4.1 Odpovědnost 26 // 4.2 Spravedlnost 27 // 4.3 Laskavost 28 // 5 Etické aspekty diskriminace v zaměstnaneckých vztazích 29 // 5.1 Druhy diskriminace 30 // 5.2 Možnosti obrany před diskriminací 33 // 6 Etika moci a rizika jejího zneužití 36 // 6.1 Typy moci v organizacích 37 // 7 Etické aspekty konfliktů v pracovním procesu 40 // 7.1 Zdroje konfliktů 41 // 7.2 Fáze řešení konfliktů 43 // 7.3 Etický problém a etické dilema v rozhodovacím procesu manažerů 45 // 8 Mobbing v zaměstnaneckých vztazích 47 // 8.1 Výskyt, způsoby a formy mobbingu 49 // 8.2 Příčiny a fáze mobbingu 51 // 8.3 Aktéři mobbingu 52 // 8.4 Následky a prevence mobbingu 54 // 8.5 Řešení mobbingu 56 // 9 Etický rozměr motivace, hodnocení a odměňování zaměstnanců 58 // 9.1 Manažerské metody a techniky podporující motivaci 60 // 9.2 Hodnocení zaměstnanců 60 // 9.3 Odměňování zaměstnanců 61 // 9.4 Loajalita na pracovišti 62 //
10 Firemní kultura 65 // 10.1 Firemní kultura 66 // 10.2 Jedinec a organizace 67 // 5 // 10.3 Složky firemní kultury 68 // 10.4 Typologie firemní kultury 69 // 10.5 Posilování a změna kultury 71 // 10.6 Implementace etiky do firemní kultury 72 // 11 Etika marketingu a reklamy 75 // 11.1 Etické zásady v marketingové praxi 75 // 11.2 Etika reklamy 77 // 11.3 Marketing ve zdravotnických zařízeních 79 // 12 Etika komunikace v zaměstnaneckých vztazích 81 // 12.1 Asertivita a asertivní chování 81 // 12.2 Agresivita a pasivita 83 // 12.3 Manipulace 84 // 12.4 Empatie a persváze 86 // Závěr 88 // Příloha: Etický kodex manažera 89 // Seznam bibliografických odkazů 91 // Rejstřík 96 // Souhrn 98 // Summary 98

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC