Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(1) Půjčeno:1x 
BK
Příručka
První vydání
Praha : Audiolibrix, 2021
226 stran : ilustrace ; 22 cm

objednat
ISBN 978-80-907987-8-6 (vázáno)
angličtina
Přeloženo z angličtiny
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
001651944
11 ÚVOD // 14 Lepší způsob, nový model // 17 Celoživotní fascinace // 20 Deset let? Sto let? Vyloučeno! // 23 1 KREATIVNÍ PROCES // 25 Práce je to, na čem sejde // 26 Nápady nestačí // 28 Proč vůbec tvořit? // 30 Co tomu obětujete? // 32 Maratón, nikoli sprint // 34 Velké věci jsou nadčasové a potřebují čas // 37 Krátkodobá vs. dlouhodobá perspektiva // 41 Kreativita není ani zásah shůry, ani blesk z čistého nebe // 43 Stažení se do sebe // 44 Zpětná vazba: jen houšť a větší kapky // 47 Otázka, kterou si skoro nikdo neklade // 50 Ne jen "pro koho?", ale také "proč?" // 53 Kuráž a bezostyšnost // 59 Dali jste do toho všechno? // 60 Slovo závěrem // 63 2 POSITIONING // 65 Z poloviny v polovině // 67 Vy jste tady šéf // 68 Najděte si "redaktora" // 74 Dolaďujte, vylepšujte, testujte // 76 Jednou větou, jedním odstavcem, jednou stránkou // 80 Pro koho to děláte? // 83 Čím více, tím lépe. Nebo snad ne? // 86 Positioning, balení a prezentace // 94 Proč to děláte? // 97 Nálepka pusté komerce // 99 Slovo závěrem // 103 3 MARKETING // 105 Marketing je vaše práce // 107 Pravidlo, které nesmíte opomíjet // 109 Marketing může být cokoli // 111 Když se o vás nemluví, jako byste nebyli // 113 Spuštění // 117 O co se můžeme opřít? // 119 Zadarmo. Zadarmo. Zadarmo //126 Když to nejde zdarma, tak alespoň levně // 131 Najděte si ambasadory - čím vlivnější, tím lepší // Jak požádat (a co udělat, když zazní "ano") // Průnik do médií // Dobře, ale i tak chci do médií // Pozornost si musíte získat, ne ji dostat // Newsjacking: umění vetřít se do světla ramp // Umění placených médií // Slovo závěrem // 201 ZÁVĚR // 203 Co se stane, pokud nám štěstí nebude přát? // 208 Doslov // 209 Dárek pro vás // 221 Rejstřík //
4 PLATFORMA // Co je platforma? // Proč potřebujete platformu Seznam, seznam a ještě jednou seznam // Jak na to, aby proudili zákazníci // Vaše kontakty jsou váš kapitál // Vztahy jsou také platforma // Ten nejdůležitější vztah // Bude to na dlouho, s tím se smiřte // Marketing, práce a propagace nikdy nemohou ustat // Budujte své celkové dílo // Oslovujte nové fanoušky // Budujte si impérium // Slovo závěrem
(OCoLC)1274108818
cnb003329213

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC