Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3) Půjčeno:3x 
BK
První vydání
Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2021
vi, 216 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-261-1044-6 (brožováno)
Na rubu titulního listu: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni
Obsahuje bibliografii na stranách 192-199, bibliografické odkazy a rejstřík
001652772
Úvod 1 // 1 Studijní průvodce 4 // 2 Pojem marketing a marketing školy 6 // 2.1 Marketing 6 // 2.2 Marketing školy (vzdělávací instituce) 8 // 2.3 Koncepce marketingu školy 9 // 2.4 Mýty a omyly ohledně marketingu školy 12 // 3 Marketingový mix a holistická koncepce marketingu 16 // 3.1 Marketingový mix 16 // 3.2 Produkt 19 // 3.3 Cena 22 // 3.4 Místo - distribuce 24 // 3.5 Marketingová komunikace 25 // 3.6 Základní vymezení nástrojů komunikačního mixu 28 // 3.7 Holistická koncepce marketingu 35 // 4 Strategické plánování rozvoje školy 39 // 4.1 Co je strategie organizace a strategické řízení? 41 // 4.2 Klíčové oblasti strategického plánu školy 47 // 5 Poslání, vize školy a marketingový audit 53 // 5.1 Poslání školy 54 // 5.2 Formulace poslání školy 55 // 5.3 Vize školy 59 // 5.4 Marketingový audit 64 // 5.5 Nástroje analýzy prostředí školy 67 // 5.6 Možná struktura marketingového auditu školy 78 // 6 Kultura školy 81 // 6.1 Koncept kultury organizace 82 // 6.2 Kultura školy a model kultury školy 86 // 6.3 Kultura školy a klima školy 89 // 6.4 Jak je možné popsat kulturu školy? 91 // 6.5 Silná a slabá kultura organizace 95 // 6.6 Změna kultury školy 98 // III // 7 Škola jako značka 101 // 7.1 Značka 101 // 7.2 Hodnota značky 105 // 7.3 Realizace positioningu a komunikace značky 109 // 8 Image školy 114 // 8.1 Co rozumíme pod pojmem image školy? 115 // 8.2 Autoevaluace image školy 117 // 8.3 Vyhodnocení výsledků a příprava plánu pro image školy 125 // 9 Marketingová komunikace a komunikační kampaň 129 // 9.1 Realizace reklamní (komunikační) kampaně 130 // 9.2 Média a jejich využití v reklamní kampani 131 // 9.3 Plánování komunikační (reklamní) kampaně 135 //
10 Komunikace školy s veřejností na internetu 146 // 10.1 Přímý marketing a komunikace školy na internetu 148 // 10.2 Strategie komunikace školy na internetu 149 // 10.3 Prezentace školy na internetu a www stránky školy 155 // 10.4 Komunity značek na sociálních médiích 163 // 11 Marketingový výzkum a škola 171 // 11.1 Zaměření marketingového výzkumu školy 172 // 11.2 Realizace výzkumu 174 // 11.3 Dotazování 178 // 11.4 Dotazník 179 // 11.5 Interview a focus groups 184 // Literatura 192 // Přílohy 200 // Rejstřík 214
cnb003376898

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC