Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(3.5) Půjčeno:7x 
BK
Vydání: první
Opava : Slezská univerzita, Fakulta veřejných politik v Opavě, 2021
132 stran : ilustrace (převážně barevné), 1 mapa ; 25 cm

objednat
ISBN 978-80-7510-444-1 (brožováno)
čeština
100 výtisků
Obsahuje bibliografii na stranách 119-124, bibliografické odkazy a rejstříky
Částečně souběžný anglický text, anglické resumé
001652797
ÚVOD ... 9 // 1 PROBLEMATIKA SPOLEČNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V ZÁKLADNÍ ŠKOLE 11 // 1.1 Snižování nerovností ve vzdělávání ... 11 // 1.2 Legislativní garance společného vzdělávání ... 12 // 1.3 Společné vzdělávání, vybrané pojmy ... 14 // 1.4 Pedagogická intervence, poradenská pomoc školy a školského poradenského zařízení ... 15 // 1.5 Aktuální stav inkluzivního vzdělávání v ČR ... 19 // 1.5.1 Předškolní vzdělávání ...20 // 1.5.2 Základní vzdělávání ...26 // 1.6 Individualizace a diferenciace vzdělávání v kontextu pedagogické intervence 32 // 1.6.1 Principy individualizace a diferenciace ... 32 // 1.6.2 Aspekty pedagogické intervence v prvním stupni podpůrných opatření 34 // 1.6.3 Oblasti intervence v prvním stupni podpůrných opatření ...35 // 2 MONITORING A EVALUACE PEDAGOGICKÉ INTERVENCE V POVINNÉM VZDĚLÁVÁNÍ ...43 // 2.1 Analýza současného stavu inkluzivního vzdělávání v základních školách Moravskoslezského kraje ...43 // 2.2 Metodologie výzkumného šetření "Analýza vybraných podmínek inkluzivního vzdélávání" ...47 // 2.3 Výsledky výzkumného šetření ...50 // 2.3.1 Východiska pro nastavování pedagogické intervence ... 51 // 2.3.2 Uplatňování včasné pedagogické intervence ... 57 // 2.3.3 Organizace výuky ...61 // 2.3.4 Formy výuky ...63 // 2.3.5 Diferenciace a individualizace výuky ...64 // 2.3.6 Spolupráce se školním poradenským pracovištěm a školským poradenským zařízením ...68 // 2.3.7 Reflexe uplatňování 1. stupně podpůrného opatření ...69 // 2.4 Shrnutí a doporučení pro pedagogickou praxi ...74 // 3 MONITORING A EVALUACE PEDAGOGICKÉ INTERVENCE U DĚTÍ S NARUŠENOU KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTÍ V PňEDŠKOLNÍM VĚKU 77 // 3.1 Dítě s narušenou komunikační schopností v předškolním vzdělávání ...77 //
3.2 Analýza současného stavu inkluzivního vzdélávání dětí s NKS ve Zlínském kraji ... 78 // 3.3 Metodologie výzkumného šetření ... 84 // 3.4 Analýza doporučení školských poradenských zařízení ... 85 // 3.5 Specifikace stupňů podpůrných opatření u dětí s narušenou komunikační schopností ... 92 // 3.6 Pedagogická intervence u dětí s narušenou komunikační schopností ...103 // 3.6.1 Diagnostické, reedukační a podpůrné formy práce v předškolním vzdélávání ...104 // 3.6.2 Výchovné vzdělávací strategie v předškolním vzdélávání ...107 // 3.6.3 Spolupráce s rodinou v procesu inkluzivního vzdělávání ...112 // 3.7 Evaluace efektivity pedagogické intervence (reflexe příkladů z praxe) ...113 // ZÁVĚR ...117 // Summary ...118 // Seznam literatury ...119 // Seznam grafů, tabulek a obrázků ...125 // Jmenný rejstřík ...127 // Věcný rejstřík ...128 // Medailonky autorů monografie ...130
(OCoLC)1284973714
cnb003352005

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC