|
.
|
|
0 (hodnocen0 x )
|
|
(17) Půjčeno:17x
|
|
BK
|
|
|
|
|
|
Červený Kostelec : Pavel Merart, 2021
|
|
130 stran : ilustrace (některé barevné) ; 21 cm
|
|
|
|
|
|
ISBN 978-80-7465-508-1 (brožováno)
|
|
|
|
|
|
Název nakladatele chybně, správně je: Pavel Mervart
|
|
Obsahuje bibliografii na stranách 111-120 a rejstřík
|
|
České a anglické resumé
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
001653326
|
|
Úvod 9 // 1 V zákulisí školního (ne)úspěchu 13 // 2 Děti se speciálními vzdělávacími potřebami 25 // 3 Možnosti diagnostiky v předškolním věku 31 // 3.1 Česká republika 37 // 3.2 USA 41 // 3.3 Německo 44 // 3.4 Polsko 45 // 3.5 Rakousko 47 // 3.6 Závěrem 48 // 4 Podíl rodiče na školní připravenosti dítěte 51 // 5 iSophi v pedagogické praxi 55 // 5.1 Pohledem pedagogů s osobní zkušeností 56 // 5.1.1 Metodologie 56 // 5.1.2 Výzkumný soubor 57 // 5.1.3 Výsledky 58 // S. 1.4 Shrnutí 61 // 5.2 Děti, žáci a rodiče 62 // 5.2.1 Metodologie 62 // 5.2.2 Výzkumný soubor 65 // 5.2.3 Výsledky výzkumu 65 // 5.2.4 Shrnutí 78 // 5.3 Depistáž dětí ohrožených školním neúspěchem 80 // 5.3.1 Metodologie 80 // 5.3.2 Výzkumný soubor 80 // 5.3.3 Výsledky výzkumu 81 // 5.3.3 Shrnutí 101 // 5.4 iSophi pohledem pedagogů po zaškolení 102 // 5.4.1 Metodologie 102 // 5.4.2 Výzkumný soubor 102 // 5.4.3 Výsledky výzkumu 103 // 5.4.4 Shrnutí 105 // Závěr 107 // Literatura 111 // Seznam obrázků, grafů a tabulek 121 // Abstrakt 125 // Summary 127 // Rejstřík 129
|
|
cnb003399628
|