Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 28.10.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Příručka
Druhé rozšířené vydání
Praha : Česká školní inspekce, 2019
200 stran : ilustrace (některé barevné) ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-88087-26-7 (brožováno)
Obsahuje bibliografie
001654353
Úvodní slovo ústředního školního inspektora 4 // 1 Matematické úlohy 7 // 1.1 Čísla 7 // 1.1.1 Přirozená čísla 7 // 1.1.2 Zlomky a desetinná čísla 22 // 1.1.3 Výrazy, jednoduché rovnice a vztahy 31 // 1.2 Geometrické tvary a měření 37 // 1.2.1 Body, přímky a úhly 37 // 1.2.2 Útvary v rovině a v prostoru 44 // 1.3 Znázornění dat 61 // 1.3.1 Čtení, interpretace a znázornění dat 61 // 2 Přírodovědné úlohy 77 // 2.1 Živá příroda 77 // 2.1.1 Vlastnosti a životní procesy organismů 77 // 2.1.2 Životní cykly, rozmnožování a dědičnost 88 // 2.1.3 Organismy, prostředí a jejich vzájemné vztahy 93 // 2.1.4 Ekosystémy 97 // 2.1.5 Lidské zdraví 103 // 2.2 Neživá příroda 113 // 2.2.1 Třídění a vlastnosti látek 113 // 2.2.2 Formy energie a jejich přenos 128 // 2.2.3 Síla a pohyb 138 // 2.3 Nauka o Zemi 142 // 2.3.1 Struktura Země, fyzikální vlastnosti a zdroje 142 // 2.3.2 Zemské procesy a historie 149 // 2.3.3 Země ve sluneční soustavě 153 // 3 Inspirace pro učitele 159 // 3.1 Význam diskuse třídy pro rozvoj žáka 159 // 3.1.1 Příležitost mluvit ve vyučování 159 // 3.1.2 Obtíže žáků při vyjadřování myšlenek a chyby v jejich řeči 161 // 3.1.2.1 Jak vypadá agramatická řeč a o čem vypovídá? 162 // 3.1.2.2 Jak dochází ke vzniku agramatismů v řeči žáků? 164 // 3.1.2.3 Proč žák mluví dříve, než si vše pořádně rozmyslí? 164 //
3.1.2.4 Jak by měl učitel reagovat na agramatismus v řeči žáka? 166 // 3.1.3 Diskuse ve třídě 166 // 3.2 Inspirace pro výuku zlomků 170 // 3.2.1 Uvedení do problematiky 170 // 3.2.2 Etapy postupného utváření představ pro porozumění zlomkům 171 // 3.2.3 Využívání různých modelů zlomků pro pestrost výuky i prohlubování porozumění 179 // 3.2.3.1 Model kruh 180 // 3.2.3.2 Model úsečka 184 // 3.2.3.3 Model obdélník 185 // 3.2.3.4 Model počet 186 // Příloha 1 - Matematické a přírodovědné dovednosti 189 // Příloha 2 - Vědomostní úrovně v matematice 191 // Příloha 3 - Vědomostní úrovně v přírodních vědách 193 // Příloha 4 - Publikace ČŠI k mezinárodním šetřením TIMSS, PIRLS a PISA 197 // Příloha 5 - Modely zlomků 198 // Kruhové modely zlomků 198 // Tyčové modely zlomků 198 // Stovková mříž a její části 198
cnb003160459

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC