Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(8) Půjčeno:8x 
BK
EB
Příručka
První vydání
Praha : Grada Publishing, 2022
281 stran : ilustrace, mapy ; 24 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-271-1680-5 (brožováno)
ISBN 978-80-271-4927-8 (online ; pdf)
Expert
Obsahuje bibliografii
Popsáno podle tištěné verze
001657496
Seznam zkratek 9 // Úvod 11 // 1 Internet 13 // 1.1 Vývoj počtu uživatelů internetu 14 // 1.2 Marketing 17 // 1.3 Online marketing 18 // 1.3.1 Výhody online marketingu 21 // 1.3.2 Nevýhody online marketingu 23 // 2 Marketingová strategie 27 // 2.1 Sběr informací 28 // 2.2 Analýza dat 30 // 2.3 Stanovení cílů 31 // 2.4 Segmentace 33 // 2.5 Marketingové strategie 35 // 2.5.1 Soutěživé strategie 35 // 2.5.2 Strategie budování hodnoty značky 37 // 2.5.3 Strategie budování loajality zákazníků 42 // 2.5.4 Strategie zaměřená na prodej pomocí modelu AIDA 44 // 2.5.5 Strategie zaměřená na prodej pomocí modelu Foot-Cone-Belding 45 // 2.5.6 Strategie zaměřená na prodej pomocí modelu See Think Do Care 47 // 2.6 Implementace strategie, kontrola a zpětná vazba 52 // 3 Webové stránky 55 // 3.1 Fáze vývoje webových stránek 57 // 3.2 Zvyšování důvěryhodnosti webových stránek 61 // 3.3 Základní chyby při tvorbě webových stránek 63 // 3.4 Uživatelské rozhraní a uživatelská zkušenost 64 // 3.5 Copywriting 65 // 3.5.1 Příklady dobrého vytváření obsahu 67 // 3.5.2 Příklady špatného vytváření obsahu 69 // 3.6 SEM 69 // 3.7 SEO 70 // 3.7.1 Provedení SEO 72 // 3.7.2 Zdroje dat použitelných pro SEO 75 // 4 Nástroje online marketingové komunikace 79 // 4.1 Online podpora prodeje 81 // 4.1.1 Cross-selling 82 // 4.1.2 Up-selling 82 // 4.1.3 Affiliate marketing 84 // 4.1.4 Advergaming 86 // 4.2 Online public relations 89 // 4.2.1 Tiskové zprávy 90 // 4.2.2 Online tiskové konference 92 // 4.2.3 Virtuální časopisy 92 // 4.2.4 Diskuzní fóra a Q&A portály 93 // 4.2.5 Podcasting a vodcasting 93 // 4.2.6 Články na webu nebo blogu 94 // 4.3 Online přímý marketing 96 // 4.3.1 E-mail marketing 97 // 4.3.2 Online chat 101 // 5 Online vyhledávače a jejich typy reklam 107 // 5.1 Seznam 109 // 5.2 Google 110 // 5.3 Typy reklamních formátů 111 // 5.3.1 Textová reklama ve vyhledávání 111 //
5.3.2 Shopping kampaně 112 // 5.3.3 Google mapy 113 // 5.3.4 Google nákupy 114 // 5.3.5 Ostatní vizuální formáty placených reklam 114 // 6 Online reklama 119 // 6.1 PPC reklamní systémy 124 // 6.1.1 Google Ads 125 // 6.1.2 Sklik // 6.2 Obecné zásady nastavení PPC reklam 126 // 6.2.1 Struktura PPC účtu 126 // 6.2.2 Cena za proklik 127 // 6.2.3 Skóre kvality 129 // 6.2.4 Metriky 131 // 6.3 Textové reklamy ve vyhledávači 131 // 6.4 Dynamické reklamy ve vyhledávači 135 // 6.5 Shopping kampaně 136 // 6.6 Reklama v obsahové síti 138 // 6.7 Remarketing 139 // 7 E-shop 143 // 7.1 Zákazníci e-shopů a jejich nákupní zvyklosti 144 // 7.2 Co promyslet před založením internetového obchodu 145 // 7.3 Technické řešení e-shopu 148 // 7.4 Copywriting e-shopu 149 // 7.5 Prvky, které by měl e-shop obsahovat 150 // 7.6 Největší chyby e-shopů 153 // 8 Srovnávače cen 157 // 8.1 Heureka 159 // 8.1.1 Nabídka nástrojů pro e-shopy i výrobce 160 // 9 Webová analytika 165 // 9.1 Google analytics 167 // 9.1.1 Pozitiva a nedostatky Google analytics verze 3 a 4 167 // 9.1.2 Postup založení Google analytics 168 // 9.1.3 Základní nastavení účtu 169 // 9.2 Práce s Google analytics 171 // 9.2.1 Levý vyjíždějící panel v GA4 173 // 9.3 Nejdůležitější metriky 174 // 9.3.1 Nej důležitější metriky v GA3 174 // 9.3.2 Nej důležitější metriky v GA4 176 // 9.4 Tagování reklamních kampaní 177 // 9.5 Postup analýzy pomocí Google Analytics 178 // 10 Marketing na sociálních médiích 181 // 10.1 Dělení sociálních médií 182 // 10.2 Sociální sítě 184 // 10.3 Marketingová komunikace na sociálních sítích 185 // 10.3.1 Výhody marketingové komunikace na sociálních sítích 186 // 10.3.2 Nevýhody marketingové komunikace na sociálních sítích 187 // 10.4 Marketingové strategie na sociálních sítích 188 //
10.4.1 Strategie pomocí vlastních profilů 188 // 10.4.2 Strategie pomocí dalších subjektů 189 // 10.5 Komunikační mix na sociálních sítích 191 // 10.5.1 Klasické nástroje komunikačního mixu 191 // 10.5.2 Virální marketing 194 // 10.5.3 Guerilla marketing 195 // 10.5.4 Word of Mouth marketing 197 // 11 Facebook 201 // 11.1 Počet uživatelů 202 // 11.2 Typy uživatelů 203 // 11.3 Postup zavedení marketingové komunikace na Facebooku 204 // 11.3.1 Stanovení cílů marketingové komunikace 204 // 11.3.2 Analýza požadavků zákazníků a průzkum optimálních postupů 205 // 11.3.3 Vytvoření firemní stránky 205 // 11.3.4 Stanovení zásad pro vydávání obsahu 207 // 11.3.5 Vybrání vhodných formátů příspěvků 208 // 11.3.6 Tvorba kvalitního a aktuálního obsahu 209 // 11.3.7 Další metody získávání nových fanoušků a vylepšování stránky 209 // 11.4 Možnosti šíření příspěvků 210 // 11.4.1 Organický dosah 211 // 11.4.2 Placená reklama 215 // 11.5 Metriky 218 // 11.6 Loajalita na Facebooku 218 // 12 Instagram 221 // 12.1 Engagement rate 222 // 12.2 Typy profilů 223 // 12.2.1 Firemní profil : 224 // 12.3 Typy příspěvků 225 // 12.3.1 Instagram video 226 // 12.3.2 Reels 227 // 12.3.3 Stories 227 // 12.4 Instagram Shopping 228 // 12.5 Placená reklama 229 // 12.6 Metriky 230 // 13 YouTube 233 // 13.1 Firemní kanál 235 // 13.2 Postup vytvoření placených reklam 236 // 14 TikTok 245 // 14.1 TikTok algoritmus 247 // 14.2 Marketingová komunikace na TikToku 248 // 14.2.1 Postup vytváření marketingové komunikační strategie 248 // 14.2.2 Placená reklama na TikToku 251 // 15 Influenceři 255 // 15.1 Influencer marketing 257 // 15.1.1 Youtubeři 260 // 15.1.2 Tiktokeři 262 // 15.1.3 Instagrameři 262 // Seznam literatury 265 // O autorce 281
cnb003440822

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC