Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 13.07.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2.5) Půjčeno:10x 
BK
Praha : Audiolibrix, 2022
290 stran : ilustrace ; 21 cm

objednat
ISBN 978-80-88407-31-7 (brožováno)
angličtina
Přeloženo z angličtiny?
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
001657548
Předmluva // Úvodní slova k českému vydání // 1. kapitola: PISA, politika a plánování cesty // 2. kapitola: Finské školky, podobenství a profesionálové // 3. kapitola: Finská shoda na jednotné škole // 4. kapitola: Smysluplnost povolání, odborná způsobilost finských učitelů a důvěra v ně // 3. kapitola: Japonsko - autorita, houževnatost a potřeba nebýt ostatním na obtíž // 6. kapitola: Samurajové, meritokracie a „vzdělávající matky“ // 7. kapitola: „Volnější výuka“, „lesson study“ a japonský přístup k řešení problémů // 8. kapitola: Singapur - dynamická inteligence, eugenika a rozřazování žáků v Singapuru // 9. kapitola: Soukromí tutoři a tlak veřejnosti // 10. kapitola: Atraktivita, kariérní systém pedagogů a práce s motivací 139 // 11. kapitola: Šanghaj - konfuciánský přístup // 12. kapitola: Čínské báje, kuan-si a lidé přicházející za prací // 13. kapitola: Memorování, smažené kuře a paradox čínského žáka 174 // 14. kapitola: Kanada - rozmanitost, vztahy a limity individualismu 188 // 13. kapitola: Všeobecné standardy, akontabilita škol a třídy pro ty nejlepší // 16. kapitola: Znalosti nestačí // 17. kapitola: Pět zásad úspěšných a spravedlivých vzdělávacích systémů // 18. kapitola: Kompromisy? // Poznámky // Poděkování // Knihu podpořili // Literatura využitá při překladu do češtiny
cnb003443241

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC