Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(5) Půjčeno:10x 
BK
Příručka
Vydání první
Praha : Step by Step ČR, 2022
189 stran : ilustrace (převážně barevné), portréty, faksimile ; 30 cm

objednat
ISBN 978-80-907802-2-4 (vázáno)
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
001657551
1. Začít spolu // 1.1 O programu Začít spolu // 1.1.1 Historické souvislosti // 1.1.2 Teoretická východiska programu // 1.2 // 1.2.1 // 1.2.2 // Návštěva ve škole Začít spolu // Principy Začít spolu v praxi // ZŠ kpt. Jaroše v Trutnově // Den ve třídě Začít spolu // 1.3 Kde se dozvědět víc // o programu Začít spolu // Nástroje pro plánování // Velké myšlenky o jazyku // Jak provázat obsahy RVP s každodenním životem dětí // Malé kroky k osvojování čtení a psaní // Jak rozvíjet čtení a psaní s vybranými strategiemi // Taxonomie SOLO // Jak jít v učení do hloubky // 2. Centra aktivit // 2.1 O centrech aktivit // 2.5 Centrum Ateliér // 2.2 Jak zavádět centra aktivit // 2.2.1 Pomalejší varianta: Krok za krokem // 2.2.2 Rychlejší varianta: Skok rovnýma nohama // // // // 2.5.1 Jaká je běžná praxe v centru Ateliér? // 2.5.2 Jaká jsou úskalí při plánování // v centru Ateliér? // 2.5.3 Jak můžeme rozvíjet učení v centru Ateliér? // 2.3 Analýza SWOT // 2.3.1 Silné stránky práce v centrech aktivit // 2.3.2 Slabé stránky práce v centrech aktivit // 2.3.3 Příležitosti, které poskytuje // práce v centrech aktivit // 2.3.4 Hrozby ovlivňující práci v centrech aktivit a jejich rozvoj na školách // 2.6 Centrum Matematika // 2.6.1 Jaká je běžná praxe v centru Matematika? // 2.6.2 Jaká jsou úskalí typických zadání v centru Matematika? // 2.6.3 Jak můžeme rozvíjet učení v centru Matematika? // 2.4 Centra Čtení a Psaní // 2.4.1 Jaká je běžná praxe v centrech Čtení a Psaní? // 2.4.2 Jak se nám daří formulovat cíl v centrech Čtení a Psaní? // 2.4.3 Jak můžeme rozvíjet učení v centrech Čtení a Psaní? // 2.7 Centrum Věda a objevy // 2.7.1 Jaká je běžná praxe v centru Věda a objevy? // 2.7.2 Jaká úskalí se mohou objevit v zadáních do centra Věda a objevy? //
2.7.3 Jak můžeme rozvíjet učení v centru Věda a objevy? // 2.8 Informatika v centrech aktivit // 2.8.1 Jak můžeme rozvíjet Informatiku v rámci center aktivit? // Prvky a principy výtvarné tvorby // Jak podpořit osvojování výtvarného jazyka // Strategie řešení problémů // Jak dětem pomoci pojmenovat způsoby řešení problémů // Východiska pro plánování v centru Ateliér // Jak různě přistupovat k výtvarnému zadání // Klíčové znalosti // Jak si ujasnit znalostní potenciál zadávaného úkolu // Rovnováha v zadání // Jak zajistit optimální prostor // pro žákovské přemýšlení // Mapování náročnosti zadání // Jak směřovat ke kognitivně náročnějším úlohám // Matematika zaměřená na téma // Deset cest, jak propojit matematiku s tématem // Hledání problémové úlohy // Pět kroků k tomu, jak v tématu nalézt problém // Kritéria pro plánování // Jak zkvalitnit plánování do center aktivit // Trojitá pojistka cíle // Jak propojit cíl s vhodnými činnostmi a vhodným způsobem vyhodnocování
(OCoLC)1344359472
cnb003396279

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC