Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 22.06.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
(2) Půjčeno:2x 
BK
Příručka
Vydání první
Brno : CP Books, 2005
284 stran : ilustrace ; 23 cm

objednat
ISBN 80-251-0374-9 (vázáno)
Praxe manažera
Business books
Obsahuje bibliografii a rejstřík
001657571
ÚVOD 9 // Personál, lidské zdroje a lidský potenciál firem 10 // Specifické rysy lidských zdrojů 11 // Lidské zdroje jako kritický faktor úspěšnosti firem 12 // Řízení a rozvoj lidských zdrojů 13 // Účel knihy 15 // 1 PŘÍSTUP K ŘÍZENÍ LIDÍ V MALÝCH A STŘEDNÍCH FIRMÁCH 17 // 1.1 Přístupy k personálu v dosavadní organizační praxi 18 // 1.2 Koncepce řízení lidských zdrojů 20 // 1.3 Potřeba řízení lidských zdrojů v malých a středních firmách 23 // 1.4 Současná praxe řízení lidských zdrojů v malých a středních firmách 35 // 2 PERSONÁLNÍ OPTIMALIZACE FIRMY 39 // 2.1 Personální optimalizace - stěžejní úkol managementu v personální oblasti 40 // 2.2 Činnosti a opatření uplatňované v rámci řízení lidských zdrojů 49 // 2.3 Volba přístupu k řízení a rozvoji lidských zdrojů 67 // 3 STRATEGIE ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ A PERSONÁLNÍ POLITIKA FIRMY 77 // 3.1 Strategické myšlení ve firmě 78 // 3.2 Strategie řízení lidských zdrojů 88 // 3.3 Personální politika firmy 92 // 4 PŘEDPOKLADY MANAŽERŮ PRO VEDENÍ FIRMY 97 // 4.1 Management a leadership 98 // 4.2 Předpoklady pro vedení lidí 99 // 4.3 Styly vedení lidí podle situační teorie 105 // 5 ZKVALITŇOVÁNÍ ZAMĚSTNANECKÉ STRUKTURY FIRMY 109 // 5.1 Způsoby zkvalitňování zaměstnanecké struktury firmy 110 // 5.2 Analýza práce 112 // 5.3 Požadované znalosti, dovednosti a osobní vlastnosti 114 // 5.4 Získávání vhodných zaměstnanců 117 // 5.5 Výběr zaměstnanců 120 // 5.6 Adaptace nových zaměstnanců 128 // 5.7 Uvolňování zaměstnanců z firmy 129 //
6 ŘÍZENÍ VÝKONU A PRACOVNÍ HODNOCENÍ ZAMĚSTNANCŮ 131 // 6.1 Řízení výkonu 132 // 6.2 Pojetí a význam hodnocení zaměstnanců 133 // 6.3 Hodnocení jako sociální proces 136 // 6.4 Metody hodnocení zaměstnanců 145 // 7 Odměňování zaměstnanců 155 // 7.1 Strategie a mzdová politika 157 // 7.2 Struktura a forma mezd 165 // 7.3 Zaměstnanecké výhody 174 // 8 VZDĚLÁVÁNÍ A ROZVOJ ZAMĚSTNANCŮ 179 // 8.1 Pojetí a význam vzdělávání a rozvoje zaměstnanců 180 // 8.2 Plánované vzdělávání ve firmě 182 // 8.3 Metody vzdělávání 188 // 8.4 Plán vlastního rozvoje a sebevzdělávání 192 // 9 ZAMĚSTNANECKÉ VZTAHY 197 // 9.1 Definice a význam zaměstnaneckých vztahů 198 // 9.2 Politika rovných příležitostí 206 // 9.3 Obsahové vymezení zaměstnaneckých vztahů 210 // 9.3.1 Komunikace 210 // 9.3.2 Kooperace zaměstnanců 217 // 9.3.3 Ochrana zaměstnanců 219 // 9.3.4 Podpora, poradenství 220 // 9.3.5 Pracovní kázeň, stížnost, konflikty na pracovišti 223 // 10 UTVÁŘENÍ FIREMNÍ KULTURY 229 // 10.1 Obecné pojetí kultury a její vlastnosti 230 // 10.2 Národní kultura 232 // 10.3 Firemní kultura a její složky 234 // 10.4 Typy firemní kultury 236 // 10.5 Úloha firemní kultury a její tvůrce 237 // 10.6 Postup při utváření firemní kultury 240 // 10.7 Etické jednání jako součást firemní kultury 243 // 11 JAK PROVÉST AUDIT ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÉ A STŘEDNĚ VELKÉ FIRMĚ 247 // Seznam literatury 261 // Seznam otázek v textu 265 // Rejstřík 271
(OCoLC)85139968
cnb001527298

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC