Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 26.11.2022. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
Vydání první
Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 2018
207 stran ; 19 cm

objednat
ISBN 978-80-7308-875-0 (brožováno)
Humanitas ; 10. svazek
angličtina
Částečně přeloženo z angličtiny
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
Anglické resumé
001659065
Celoživotní učení se jako politikum a kontext krize -vstup do problému [Martin Kopecký] 7 // Mezinárodní organizace a agenda rozvoje: role celoživotního učení se v transnacionalizovaných veřejných politikách [Rosanna Barrosová a Paula Guimaräesová] 18 // Zrod a obtíže politiky EU v oblasti učení se dospělých [Palle Rasmussen] 41 // Kritická reflexe evropského projektu prohlubování dovedností, jeho myšlenkových kořenů a otázky investic do lidských zdrojů [Marcella Milana] 66 // Politická gramotnost a globalizace v časech neoliberalismu. Komentář ke strategii OECD Globální kompetence [Anke Grotlüschenová] 89 // Vzdělávání dospělých v časech krize: příspěvky Paula Freireho a Ettore Gelpiho ke studiu politiky [Licinio C. Lima] 112 // (Nová) vzdělávací role veřejných akademických institucí ve vztahu k veřejnosti [Martin Kopecký] 137 // Politika uznávání výsledků předchozího učení - případ České republiky [Martin Kopecký, Michal Šerák a Martin Sycha] 152 // O autorech // Literatura // Rejstřík // Resumé/Summary
(OCoLC)1096287820
cnb003050574

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC