Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 23.12.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
EB
ONLINE
[Česko] : Wolters Kluwer, 2020
1 online zdroj (172 stran)
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 


ISBN 978-80-7598-667-2 (online ; epub)
ISBN 978-80-7598-666-5 (print)
Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivý předseda představenstva Regata Čechy, a. s. předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku. doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc. Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií..
001659169
Úvod // 1 Základní charakteristika komunikace 9 // 1.1 Východiska komunikace 9 // 1.2 Historie komunikace I3 // 1.3 Proces komunikace 15 // 1.4 Funkce komunikace 1? // 2 Druhy komunikace 21 // 2.1 Oblasti lidské komunikace 21 // 2.2 Neverbální komunikace 23 // 2.3 Verbální komunikace 3j // 2.4 Paraverbální komunikace // 2.5 Asertivní komunikace 51 // 2.6 Naslouchání 55 // 3 Komunikace v práci manažera 59 // 3.1 Základní pravidla manažerské komunikace 63 // 3.2 Manažerský styl komunikace 66 // 3.3 Překážky v úspěšné komunikaci manažera 68 // 3.4 Jak zlepšit komunikaci v řízení 71 // 3.5 Zdroje informací 73 // 4 Sociálněpsychologické aspekty v práci s lidmi 75 // 4.1 Komunikace v týmu 75 // 4.1.1 Pracovní skupina 75 // 4.2 „Tetradický systém“ // 4.3 Výbrané metody týmového řešení problémů 85 // 5 Komunikace v základních manažerských funkcích // 5.1 Delegování // 5.2 Rozhodování // 5.3 Konflikty // 5.3.1 Komunikace manažera při zvládání konfliktů // 5.3.2 Šikana na pracovišti // 5.4 Hodnocení pracovníků // 5.5 Zpětná vazba (feedback) „dávat a brát“ // 5.6 Vedení lidí // 5.7 Motivace // 5.8 Vedení porad // 5.9 Prezentace // 6 Komunikace v mezinárodním prostředí // Závěr // Abstract // // Použitá a doporučená literatura // Rejstřík

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC