Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 25.03.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
BK
EB
1. vydání
Brno : Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií, Mezinárodní politologický ústav, 2017
241 stran : ilustrace ; 21 cm
Externí odkaz    Plný text PDF (Bookport) 
   * Návod pro Bookport 

objednat
ISBN 978-80-210-8745-3 (brožováno)
ISBN 978-80-210-9131-3 (online ; pdf)
Monografie ; svazek č. 66
300 výtisků
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
Kniha nejenže nabízí přehled dosavadního fungování nových médií v politické komunikaci ve světě, ale přináší také pohled na to, jak byla nová média pro politické účely užívána českými politiky a českou populací mezi roky 2013 a 2015. Monografie vychází z disciplíny politická komunikace spojující přístupy z oborů politologie, mediálních studií i sociologie. Ústřední otázkou série čtyř výzkumů realizovaných v letech 2013–2015, na nichž kniha staví, přitom je, jak čeští politici a občané využívali nová média (potažmo online sociální sítě) v politické komunikaci: kdo je využíval, jak a k čemu?.
Anglické resumé
Popsáno podle tištěné verze
001659324
1. ÚVODEM ...7 // Cíl knihy a struktura ...12 // K metodě ...14 // Poděkování ...15 // 2. POLITICKÁ KOMUNIKACE A NOVÁ MÉDIA ...17 // Proměna politiky, proměna občana ...24 // Nová média a online sociální sítě v politické komunikaci: // naděje a obavy ...28 // 3. POLITICI A NOVÁ MÉDIA ...37 // Proměna reprezentace a komunikace ...39 // Osvojení, užívání a motivace ...48 // Obsahy politické komunikace a její dopady ...51 // Otázky a metody výzkumu: čeští poslanci na Facebooku ...55 // Obsahová analýza ...59 // Rozhovory s poslanci a poslankyněmi PČR ...67 // Čeští poslanci na Facebooku před a po volbách v roce 2013 ...68 // Osvojení Facebooku a motivace českých poslanců ...69 // Aktivita poslanců na Facebooku a jejich publika ...79 // Obsahy komunikace českých poslanců na Facebooku ...93 // Shrnutí ...104 // 4. OBČANÉ A NOVÁ MÉDIA ...109 // Politická participace: od voleb ke sdílení obsahů ...113 // Sociální média jako zdroje informací a prostor pro interakci ...118 // Sociální média a participace: spor o kauzalitu ...124 // Otázky a metody výzkumu: čeští občané, // (sociální) média a participace ...130 // Rozhovory s občansky a politicky aktivními občany ...134 // Dotazníkové šetření ...136 // Čeští občané, (sociální) média a participace v roce 2014 ...139 // (Sociální) média jako zdroje informací a jako prostor pro interakci českých občanů v roce 2014 ...143 // Politická participace a postoje českých občanů v roce 2014.158 // Shrnutí ...175 // 5. ZÁVĚREM ...179 // LITERATURA ...187 // PŘÍLOHA // Otázky z šetření „Média, každodennost a participace“ ...209 // SUMMARY ...221 // SEZNAM TABULEK, GRAFŮ A OBRÁZKŮ ...232 // VĚCNÝ REJSTŘÍK ...235 // JMENNÝ REJSTŘÍK ...237
(OCoLC)1019660907
cnb002943231

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC