Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London ; Washington, D.C. : Falmer Press, 1995
1 online resource (ix, 198 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0203453638
ISBN 0750704322 (acid-free paper)
ISBN 0750704330 (pbk. : acid-free paper)
Includes bibliographical references (p. 177-185) and index
Ch. 1. Introduction -- Ch. 2. Vicki: Teacher Action Researcher -- Ch. 3. Seeing Changes and Development -- Ch. 4. Developing the Humanities Curriculum at Springfield School -- Ch. 5. Learning About Children with Special Needs -- Ch. 6. The Gendered Curriculum at Springfield School -- Ch. 7. Valuing Teacher Action Research -- Ch. 8. Valuing Knowledge and Understanding -- Ch. 9. Valuing Text -- Ch. 10. Valuing Action -- Ch. 11. Valuing Development -- Ch. 12. Valuing Collaboration -- Ch. 13. Final Reflections -- Ch. 14. Summary.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001680855
full
(Au-PeEL)EBL181325
(CaONFJC)MIL813692
(CaPaEBR)ebr10095771
(MiAaPQ)EBC181325
(OCoLC)264425973

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC