Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London : New York : RoutledgeFalmer, 2004
1 online resource (viii, 228 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0415304784 (alk. paper)
ISBN 0415304792 (pbk. : alk. paper)
Includes bibliographical references (p. [196]-219) and index
The background to teacher effectiveness research -- Towards a differentiated model -- Values and policy implications -- Differentiated teacher effectiveness research: the model in practice.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001680987
full
(Au-PeEL)EBL181927
(CaONFJC)MIL4948
(CaPaEBR)ebr10098801
(MiAaPQ)EBC181927
(OCoLC)437084764

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC