Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London ; New York, NY : RoutledgeFalmer, 2005
1 online resource (ci, 184 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0415331684 (pbk. : alk. paper)
ISBN 0415331692 (hardback : alk. paper)
Includes bibliographical references (p. [175]-179) and index
Introduction -- A social and political framework for thinking about English -- A new approach to understanding school English: multimodal semiotics -- The English classroom as a multimodal sign -- The organization of time in the English classroom -- The pedagogic construction of ’ability’ in school English -- The social production of character as an entity of school English -- Orchestrating a debate -- Only write down what you need to know: annotation for what? -- The textual cycle of the English classroom -- And so to some final comments.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001680997
full
(Au-PeEL)EBL181958
(CaONFJC)MIL6400
(CaPaEBR)ebr10094623
(MiAaPQ)EBC181958
(OCoLC)57175316

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC