Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London ; New York : Routledge, 2004
1 online resource (viii, 240 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0203646916
ISBN 0415270383 (hardback)
ISBN 0415270391 (softback)
Studies in consumption and markets
Includes bibliographical references
"Food and Cultural Studies re-examines the interdisciplinary history of food studies, from the semiotics of Barthes and the anthropology of Levi-Strauss to Elias’s historical analysis and Bourdieu’s work on the relationship between food, consumption and cultural identity. The authors then go on to explore subjects as divserse as food and nation, the gendering of eating in, the phenomenon of TV chefs, food-related moral panics and the ethics of vegetarianism.".
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001682044
full
(Au-PeEL)EBL200097
(CaONFJC)MIL813610
(CaPaEBR)ebr10098997
(MiAaPQ)EBC200097
(OCoLC)936889676

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC