Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Mahwah, N.J. : L. Erlbaum Associates, 2001
1 online resource (xii, 349 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0805824014 (p : alk. paper)
Companion vol. to Teacher inquiries in literacy teacher-learning. c2000
Includes bibliographical references and indexes
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001685814
full
(Au-PeEL)EBL237074
(CaONFJC)MIL372260
(CaPaEBR)ebr10110080
(MiAaPQ)EBC237074
(OCoLC)936907530

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC