Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
1st ed.
New York : American Management Association, c2004
1 online resource (xvii, 252 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0814408362
Includes bibliographical references and index
Introduction -- the great divide between customers and retailers -- Decoupled extenaed supply chains -- Semi: Exteneded supply chains -- Fully extended supply chains -- Centralized extended supply chains -- Strategy : meshing operational and marketing goals -- Marketing : tapping customers’ latent desires -- Supply chain design : how to bridge the last mile -- Information technology : facilitating learning and streamlining transactions -- The future of the extended supply chain.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001686625
full
(Au-PeEL)EBL243024
(CaPaEBR)ebr10075590
(MiAaPQ)EBC243024
(OCoLC)935227885

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC