Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : American Management Association, c2004
1 online resource (xviii, 108 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0814406889
ISBN 0814407889
Includes bibliographical references (p. 95-97) and index
Pt. 1. Understanding the language of buy-in. What triggers buy-in? Every leader tells a story. How strategic stories will get you twenty-first century buy-in -- Pt. 2. Speaking the language of buy-in. A framework for buy-in. Developing your strategic story. The rule of three. When the going gets tough, the smart get buy-in. The charisma quotient. The best evidence -- Pt. 3. Putting the language to work. Using the tools of buy-in. Now it’s your turn. Questions executives ask about the language of buy-in.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001686627
full
(Au-PeEL)EBL243030
(CaPaEBR)ebr10075585
(MiAaPQ)EBC243030
(OCoLC)475962531

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC