Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : AMACOM, c2005
1 online resource (xi, 162 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0814472850
Includes index
Gee, ma, do i hafta? -- Make money easier -- It’s all about them -- Turn strangers into customers -- The ole’ numbers game -- A winning formula -- Time management I: the proactive sales matrix -- Time management II: the power hour -- Speak the customer’s language -- Sell to their values, not yours -- Don’t sell stuff, sell solutions -- You sell change -- Execution: the true art of the sale -- Your 30-second speech -- 30-second variations: the opening -- 30-second variations: WIIFM -- Summary and flip -- leaving a message -- Own the process -- Who’s driving -- Transfer of ownership: internal and external dragons -- It’s about time -- Summary, bridge, pull -- Handling no: which no is that? -- Call #2: second 30-second speech -- Trip-Tik -- Two paths: value vs. solution -- Putting the cart before the horse -- It’s all about you.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001686637
full
(Au-PeEL)EBL243047
(CaONFJC)MIL112701
(CaPaEBR)ebr10120167
(MiAaPQ)EBC243047
(OCoLC)935228023

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC