Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : AMACOM, c2003
1 online resource (xix, 172 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 0814471714
Includes index
Secret service systems : creating behind-the-scenes systems -- Secret service at work : implementing secret service systems -- Your front line is your bottom line : the value of your front-line people -- What are we really selling? : making it an experience -- Drilling for oil, in your own backyard : marketing to go deeper with your existing customers -- Creating passionate team members : creating a great corporate culture -- An opportunity to be a hero : turning customer complaints into positive experiences -- Enhancing the quality of lives around us : giving back -- E-nough : getting back to the face-to-face relationships.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001686660
full
(Au-PeEL)EBL243077
(CaPaEBR)ebr10120180
(MiAaPQ)EBC243077
(OCoLC)437158260

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC