Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Oxford ; New York : Berg, 2003
1 online resource (xii, 209 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781845206215 (electronic bk.)
ISBN 1859737668
ISBN 1859737714 (pbk.)
ISBN 9781859737668
Leisure, consumption, and culture
Includes bibliographical references and index
Consuming Germany in the Cold War : consumption and national identity in East and West Germany, 1949-1989, an introduction / David F. Crew -- "A world in miniature" : the Leipzig Trade Fairs in the 1950s and East German consumer citizenship / Katharine Pence -- On the seam between socialism and capitalism : East German fashion shows / Judd Stitziel -- The order of substitutes : plastic consumer goos in the Volkswirtschaft and everyday domestic life in the GDR / Eli Rubin -- Born again in the gospel of refreshment? : Coca-colonization and the re-making of postwar German identity / Jeff R. Schutts -- Miracles for sale : consumer displays and advertising in postwar West Germany / S. Jonathan Wiesen -- Drugs, consumption and internationalization in Hamburg, 1960-1968 / Robert P. Stephens.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001686730
full
(Au-PeEL)EBL243470
(CaONFJC)MIL266219
(CaPaEBR)ebr10400652
(MiAaPQ)EBC243470
(OCoLC)893333748

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC