Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Third edition
New York : Haworth Press, [2004]
1 online resource (260 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203862483 (electronic bk.)
ISBN 0789021560 (alk. paper)
ISBN 0789021579 (soft : alk. paper)
ISBN 9780789021564
aHaworth series in segmented, targeted, and customized marketing
Print version: Weinstein, Art. Handbook of market segmentation : strategic targeting for business and technology firms. New York : Haworth Press, [2004] xviii, 241 pages ; 23 cm. Haworth series in segmented, targeted, and customized marketing ISBN 9780789021564
Rev. ed. of: Market segmentation. Rev. ed. c1994
Includes bibliographical references pages (225-232) and index
part I. Segmentation planning -- part II. Business segmentation bases -- part III. Implementing segmentation strategy -- part IV. Segmentation strategy cases.
001686777
full
(Au-PeEL)EBL244211
(CaONFJC)MIL542298
(CaPaEBR)ebr10795628
(MiAaPQ)EBC244211
(OCoLC)880739355

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC