Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Binghamton, NY : Haworth Information Press : Routledge, [2004]
1 online resource (367 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203862469 (electronic bk.)
ISBN 0789021129 (hard cover : alk. paper)
ISBN 078906006X (soft cover : alk. paper)
ISBN 9780789021120
Print version: Diamond, Wendy. Marketing information : a strategic guide for business and finance libraries. Binghamton, NY : Haworth Information Press, [2004] xxvi, 342 pages ; 23 cm. ISBN 9780789021120
Co-published simultaneously as Journal of Business & Finance Librarianship, volume 9, numbers 2/3 2004 and volume 9, number 4, 2004
Includes bibliographical references and index
Introduction -- Researching the competitive environment -- Research about customers -- Research for the promotional strategy -- Researching the sales strategy -- Researching price, packaging, and place -- Special topics.
001686780
full
(Au-PeEL)EBL244222
(CaONFJC)MIL542418
(CaPaEBR)ebr10795589
(MiAaPQ)EBC244222
(OCoLC)67547933

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC