Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Clevedon [England] ; Buffalo [N.Y.] : Multilingual Matters, c2005
1 online resource (xi, 217 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 1853598232 (electronic bk.)
ISBN 1853598216 (pbk : alk. paper)
ISBN 1853598224 (hbk : alk. paper)
ISBN 9781853598234
Bilingual education and bilingualism ; 51
Includes bibliographical references (p. 205-214) and index
Introduction -- Theoretical and methodological frameworks -- Policy into practice -- Teachers in multilingual mainstream classrooms : enacting inclusion -- Teachers talking : the discourses of collaborating teachers -- The discursive positionings of teachers in collaboration -- Teacher collaboration in support and withdrawal modes -- Teaching partnerships -- Content-based language-learning and language-based content-learning : learning a second language in the mainstream classroom -- Bilingual teachers and students in secondary school classrooms : using Turkish for curriculum-learning -- Mediating allegations of racism : bilingual EAL teachers in action -- Conclusions.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001687765
full
(Au-PeEL)EBL255727
(CaONFJC)MIL50166
(CaPaEBR)ebr10110163
(MiAaPQ)EBC255727
(OCoLC)62094368

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC