Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Alexandria, Va. : ASCD, c2010
1 online resource (viii, 156 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 1416609490 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9781416609490 (pbk. : alk. paper)
Includes bibliographical references and index
Accountability: why autopsies do not improve patient health -- Uniform differentiated instruction and other contradictions in staff development -- The law of initiative fatigue -- The myths and realities of planning -- Mr. McGuffey doesn’t teach here: the brand-name fallacy -- Scattershot learning: "if it’s Tuesday, it must be brain research" -- From vision to implementation -- Focus: teaching, curriculum, assessment, and leadership -- Making action research work -- Beyond "train the trainer" -- Performance assessment for teachers and administrators -- High-impact learning in action -- Appendix A: results of a study of school planning, implementation, and monitoring -- Appendix B: planning, implementation, and monitoring (PIMTM) rubric.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001719423
full
(Au-PeEL)EBL583651
(CaONFJC)MIL275744
(CaPaEBR)ebr10413453
(MiAaPQ)EBC583651
(OCoLC)669411711

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC