Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Lanham, Md. : Rowman & Littlefield Publishers, 2010
1 online resource (xii, 244 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781442203365 (electronic bk.)
ISBN 0742541363 (cloth : alk. paper)
ISBN 0742541371 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9780742541368 (cloth : alk. paper)
ISBN 9780742541375 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9781442203358 (pbk. : alk. paper)
Includes bibliographical references and index
Rev up your thinking with creative stimulation -- Play with typography’s multiple personalities -- Ebrace type as a design element -- Master the design elements -- Connect with your audience through powerful writing -- Spark the creative process for focused campaign strategies -- Take charge of the design principles -- Explore the power of color psychology -- Discover exciting, strategy-based ads and campaigns -- Learn the latest through inventive case studies with impressive results -- See which self-promotions really work -- Be inspired by creative tips from conceptual thinkers.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001721601
full
(Au-PeEL)EBL616417
(CaONFJC)MIL271376
(CaPaEBR)ebr10404812
(MiAaPQ)EBC616417
(OCoLC)671498598

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC