Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
3rd ed.
New York : Routledge, 2008
1 online resource (xiii, 343 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203823132 (electronic bk.)
ISBN 0805860487 (pbk. : alk. paper)
ISBN 9780805860481 (pbk. : alk. paper)
"First published 1999 by Lawrence Erlbaum Associates, Inc."--T.p. verso
Includes bibliographical references (p. 293-322) and indexes
Motivation: perspectives -- Problems and possibilities -- Attributional beliefs and motivation -- Concepts of ability and motivation -- Goals and goal setting -- Developing student self-regulatory capabilities -- Teacher motivation: expectations and efficacy -- Promoting optimal motivation and engagement: social context -- Tasks, recognition, and evaluation for optimal engagement and motivation -- Possibilities for motivational equality and student achievement.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001725300
full
(Au-PeEL)EBL668707
(CaONFJC)MIL493783
(CaPaEBR)ebr10714912
(MiAaPQ)EBC668707
(OCoLC)854968391

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC