Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
London, [England] ; New York, New York : Routledge, 2015
1 online resource (421 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781315702872 (electronic bk.)
ISBN 9780765627179
Print version: Leveraging consumer psychology for effective health communications : the obesity challenge. London, [England] ; New York, New York : Routledge, 2015, c2011 xiv, 406 pages ISBN 9780765627179
Includes bibliographical references and index
001725518
full
(Au-PeEL)EBL669694
(CaONFJC)MIL813901
(CaPaEBR)ebr11080253
(MiAaPQ)EBC669694
(OCoLC)719319904

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC