Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Stanford, Calif. : Stanford University Press, 2011
1 online resource (xiii, 281 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780804780728 (electronic bk.)
ISBN 9780804776448 (cloth : alk. paper)
ISBN 9780804776455 (pbk. : alk. paper)
Includes bibliographical references and index
Introduction : an inquiry into the cultural wealth of nations / Nina Bandelj and Frederick F. Wherry -- The political economy of cultural wealth / Miguel A. Centeno, Nina Bandelj, and Frederick F. Wherry -- Bringing together the ideas of Adam Smith and Pierre Bourdieu / Richard Swedberg -- When cultural capitalization became global practice : the 1972 World Heritage Convention / Alexandra Kowalski -- Selling beauty : Tuscany’s rural landscape since 1945 / Dario Gaggio -- Impression management of stigmatized nations : the case of Croatia / Lauren A. Rivera -- The culture bank : symbolic capital and local economic development / Frederick F. Wherry and Todd V. Crosby -- Converting (or not) cultural wealth into tourism profits : case studies of Reunion Island and Mayotte / Madina Regnault -- Constructing scarcity, creating value : marketing the Mundo Maya / Jennifer Bair -- Creating and controlling symbolic value : the case of South African wine / Stefano Ponte and Benoit Daviron -- Cultural brokers, the internet, and value chains : the case of the Thai silk industry / Mark Graham.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001732237
full
(Au-PeEL)EBL752424
(CaONFJC)MIL1925146
(CaPaEBR)ebr10496734
(MiAaPQ)EBC752424
(OCoLC)746747211

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC