Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Amsterdam ; Philadelphia : John Benjamins Pub. Co., 2011
1 online resource (xii, 345 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9789027290274 (electronic bk.)
ISBN 9789027207197 (hb : alk. paper)
ISBN 9789027207203 (pb : alk. paper)
Task-based language teaching : issues, research and practice (TBLT), ISSN 1877-346X ; v. 2
Includes bibliographical references and indexes
pt. 1. Cognition, task complexity, language learning, and performance : theoretical and methodological issues -- pt. 2. Researching the effects of task complexity across task types and modes of L2 performance -- pt. 3. Researching the effects of task complexity on L2 interaction, modified output, and uptake -- pt. 4. Researching the influence of learner characteristics and perceptions on simple and complex L2 task performance.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001732769
full
(Au-PeEL)EBL769703
(CaONFJC)MIL328056
(CaPaEBR)ebr10500254
(MiAaPQ)EBC769703
(OCoLC)753480182

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC