Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Third edition
New York, New York ; Oxford, [England] : Oxford University Press, 1996
1 online resource (526 pages)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780199762415 (e-book)
ISBN 9780195089424
Print version: Jamieson, Kathleen Hall. Packaging the presidency : a history and criticism of presidential campaign advertising. Third edition. New York, New York ; Oxford, [England] : Oxford University Press, c1996 approximately 526 pages ISBN 9780195089424
Includes bibliographical references and index
001736554
full
(Au-PeEL)EBL829470
(CaPaEBR)ebr11198063
(MiAaPQ)EBC829470
(OCoLC)769344081

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC