Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : American Management Association, 2012
1 online resource (xii, 257 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780814416778 (electronic bk.)
ISBN 0814416764 (hardcover)
ISBN 9780814416761 (hardcover)
Includes bibliographical references and index
Acknowledgments -- Introduction -- Reality check : it’s time to move from brandlore to promising brands -- Winning the memory game -- The benefit of your brand -- Preserving brand value -- Positioning brands for context -- Brand attachment : the barefoot bandit and our sense of self -- Expressing the promise : brand narrative, brand voice, and communications strategy -- Naming and identity development -- The touching experience : how to deliver on a promise at meaningful touch points -- Brand inside : why people are the key to your brand strategy -- Endnotes -- Index.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001738828
full
(Au-PeEL)EBL863944
(CaONFJC)MIL400097
(CaPaEBR)ebr10530655
(MiAaPQ)EBC863944
(OCoLC)778074844

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC