Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Alexandria, Va. : Society for Human Resource Management, 2012
1 online resource (xi, 194 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781586442798 (electronic bk.)
ISBN 9781586442477
Includes bibliographical references and index
Client-centric strategy: a blueprint for human resource managers -- Providing client-centric service: delivering quality clients value -- Planning to meet client expectations -- Creating & leading a client-centric HR culture -- Client-centric staffing & training -- Motivating & empowering client-centric service -- HR information systems: communicating client-centric service -- HR service delivery systems: ensuring client-centric service -- You’ve landed a seat at the table: now stay there! -- HR managers as service leaders.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001740094
full
(Au-PeEL)EBL876700
(CaONFJC)MIL534521
(CaPaEBR)ebr10545937
(MiAaPQ)EBC876700
(OCoLC)781635126

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC