Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
1st ed.
Sterling, Va. : Stylus Pub., 2011
1 online resource (xii, 251 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781579226039 (electronic bk.)
ISBN 9781579224226 (alk. paper)
ISBN 9781579224233 (pbk. : alk. paper)
Includes bibliographical references and indexes
Introduction: what is hybrid? -- Theoretical applications -- Experiential learning -- Planning your hybrid course: critical questions to consider -- Designing and teaching your hybrid course -- Discussion as a way of learning in a hybrid course -- Providing and soliciting student feedback -- Using small groups as a learning strategy -- Meeting student expectations -- Enhancing teaching through the use of technology -- Interview data -- What students say about hybrid -- What the best hybrid teachers say -- What the best hybrid teachers do -- Concluding chapter -- Conclusion: coming full circle, future research & final reflections.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001741329
full
(Au-PeEL)EBL894668
(CaPaEBR)ebr10546487
(MiAaPQ)EBC894668
(OCoLC)784958298

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC