Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
2nd ed.
Lanham, Md. : Rowman & Littlefield Publishers, Inc., 2012
1 online resource (x, 373 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781442204294 (electronic bk.)
ISBN 9781442204270 (cloth : alk. paper)
ISBN 9781442204287 (pbk. : alk. paper)
Includes bibliographical references and index
Introduction: beat the press -- Media merger mania: concentration in the media industry -- The Hollywood film industry: do we really need it? -- The music industry: the payer calls the tune -- The news and advertising industries: all the news that fits -- Ad creep: the commercialization of culture -- The commercialization of education: students for sale -- Media and democracy: taking it to the streets.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001742706
full
(Au-PeEL)EBL919512
(CaONFJC)MIL363440
(CaPaEBR)ebr10562659
(MiAaPQ)EBC919512
(OCoLC)796086805

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC