Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Hoboken, N.J. : Wiley, 2012
1 online resource (xiii, 272 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781118349205 (electronic bk.)
ISBN 9781119993209 (cloth)
Includes bibliographical references and index
Introduction -- CRM in action -- Customer acquisition -- Customer retention -- Balancing customer acquisition and customer retention -- Customer churn -- Customer win-back -- Implementing CRM models -- Future of CRM models.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001745377
full
(Au-PeEL)EBL974651
(CaONFJC)MIL395752
(CaPaEBR)ebr10582626
(MiAaPQ)EBC974651
(OCoLC)784708386

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC