Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : Routledge, 2012
1 online resource (xvii, 162 p.)
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203117118 (electronic bk.)
ISBN 9780415517492 (hardback)
Routledge research in education ; 76
Includes bibliographical references and index
"This book explores the decline of the teaching of epistemic, conceptual knowledge in schools, its replacement with everyday social knowledge, and its relation to changes in the division of labor within the global economy. It argues that the emphasis on social knowledge in postmodern and social constructionist pedagogy compounds the problem, and examines the consequences of these changes for educational opportunity and democracy itself"-- Provided by publisher..
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001746051
full
(Au-PeEL)EBL982015
(CaONFJC)MIL366178
(CaPaEBR)ebr10568502
(MiAaPQ)EBC982015
(OCoLC)804662482

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC