Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York, New York : The Guilford Press, 2013
1 online resource (225 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781462507634 (e-book)
ISBN 9781462507627
Print version: Johnson, Kent R. Response to intervention and precision teaching : creating synergy in the classroom. New York, New York : The Guilford Press, c2013 xvii, 205 pages ISBN 9781462507627
001750523
full
(Au-PeEL)EBL1069226
(CaONFJC)MIL412306
(CaPaEBR)ebr11198250
(MiAaPQ)EBC1069226
(OCoLC)818846966

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC