Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
3rd ed.
New York : Routledge, 2013
1 online resource (ix, 362 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203182598
ISBN 9780415899284
ISBN 9780415899291
Rev. ed. of: Marketing research : text and cases / Bruce Wrenn, Robert E. Stevens, David L. Loudon. 2nd ed
Includes bibliographical references and index
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001751174
full
(Au-PeEL)EBL1075439
(CaONFJC)MIL415417
(CaPaEBR)ebr10631138
(MiAaPQ)EBC1075439
(OCoLC)821176547

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC