Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.05.2024. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
Thousand Oaks, CA : Corwin Press, [2009]
1 online resource (191 pages) : illustrations
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9781452210353 (e-book)
ISBN 9781412971454 (cloth)
ISBN 9781412971461 (pbk.)
Print version: Psencik, Kay. Accelerating student and staff learning : purposeful curriculum collaboration. Thousand Oaks, CA : Corwin Press, [2009] xv, 172 pages ; 28 cm. ISBN 9781412971454
Includes bibliographical references and index
An overview : collaborative curriculum design as professional learning -- Establishing assumptions about student and staff learning -- Determining complex curriculum standards and concepts -- Mapping the curriculum -- Assessment of student learning -- Designing instruction -- Analyzing student work and monitoring student learning to inform instruction -- Using effective grading and parent reporting practices -- Leading schools to sustain the effort and fulfill the promise.
001751306
full
(Au-PeEL)EBL1077647
(CaONFJC)MIL514847
(CaPaEBR)ebr10831374
(MiAaPQ)EBC1077647
(OCoLC)879074090

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC