Úplné zobrazení záznamu

Toto je statický export z katalogu ze dne 04.11.2023. Zobrazit aktuální podobu v katalogu.

Bibliografická citace

.
0 (hodnocen0 x )
EB
ONLINE
New York : Routledge, 2013
1 online resource (xviii, 203 p.) : ill
Externí odkaz    Plný text PDF 
   * Návod pro vzdálený přístup 


ISBN 9780203099551 (electronic bk.)
ISBN 9780415678612 (hardback)
ISBN 9780415678629 (pbk.)
Includes bibliographical references and index
Out of control -- The soft power of corporate marketing -- The customer always comes second -- A tyranny of choice -- Not exactly lying -- Suffer the little children -- Digital redemption? -- A very mixed blessing -- Marketing to power -- Solutions -- In search of solutions -- Power to the people -- Marketing as if people mattered.
Electronic reproduction. Ann Arbor, MI : ProQuest, 2015. Available via World Wide Web. Access may be limited to ProQuest affiliated libraries
001751915
full
(Au-PeEL)EBL1092724
(CaONFJC)MIL417414
(CaPaEBR)ebr10632547
(MiAaPQ)EBC1092724
(OCoLC)823387001

Zvolte formát: Standardní formát Katalogizační záznam Zkrácený záznam S textovými návěštími S kódy polí MARC